[Fedora-cs-list] Ceska prirucka z Fedora.cz

Lubomir Kundrak lkundrak at redhat.com
Mon Aug 6 10:07:50 UTC 2007

Ahojte chlapci a dievcata,

Ujimam sa pravidelneho prevodu do PDF. Nejake prve, aj ked zvacsa
nekompletne nacrty ako by to mohlo vyzerat su tu: [1]. Snad sa na mna
nikdo nebude hnevat, ked sem capnem skripty dakedy neskor.

[1] http://people.redhat.com/lkundrak/fedora-handbook/

Dalsia vec, ktoru mam na srdci je relativne nizka kvalita tohto textu.
Myslim tym kraviny typu "Projekt Multics byl na svou dobu příliš
ambiciózní a v důsledku neuspokojivých výsledků byl zrušen," subjektivne
dojmy autora, ktore niesu univerzalne platne, a tudiz citatel z nich
nema nic, az nechutne hacky v DokuWiki markupe.

Daval by som to za vinu tomu, ze do wiki neprispieva komunita (aspon ja
som teda nenasiel sposob, ako by som sa mohol zaregistrovat, prihlasit a
nieco opravit). Neslo by s tym nieco spravit?

Tretia vec je licencovanie. Original textu je sireny podla GNU FDL. Je
mozne to len tak prelicencovat pod CC, ako hovori paticka na fedora.cz?

Krasny dnik praje
--
Lubomir Kundrak (Red Hat Security Response Team)