[Fedora-cs-list] Tydenik Fedory, c. 100 (FWN Issue 100 v cestine)

Bukovansky Richard richard.bukovansky at gmail.com
Wed Aug 15 15:01:50 UTC 2007

Adam Pribyl napsal(a):
> To ste me docela dostal, tenhle ukol jsem tam psal v dobe kdy fedoranews
> vypadaly asi takle:
> http://fedoranews.org/wiki/Fedora_Weekly_News_Issue_60
> Dneska je z nich pekna obluda a jejich kazdotydenni preklad bych videl
> jako znacne namahavou praci.

Je to trochu obludka, ale delal jsem na tom asi 5 hodin cisteho casu
(neni nad to si vzit volno z prace :-) ). Tedy jinak, to jest celkem nic
moc... ;-)
Ale mne to proste bavi (casem bych se rad pridal i prekladum vlastni
Fedory) a rad neco pro komunitu udelam...

Jinak jak jsem psal, pokud se nekdo rad prida na Development Beats, budu
jenom rad, jinak je budu postupne prekladat...

> Podle me by jejich umisteni bylo nejlepsi primo do wiki fedorapojectu
> (uz jen proto ze dokuwiki ma jine formatovani a muselo by se to
> predelavat). Navic moin umi servirovat i obsah v zavyslosti na jayce
> prohlizece, takze by to cs uzivatelum hned nabizelo cesky.

Jak jiz bylo receno v predchozim e-mailu, rad to budu na wiki
fedoraprojectu publikovat, ale pocitam, ze to vyrizeni meho uctu bude
chvili trvat...

Njo, a jak byla zadana publikace, tak jsem ten preklad zatim dal sem:
http://beecher.atlasweb.cz/Tydenik_Fedory_100_clear.txt (cista verze)
http://beecher.atlasweb.cz/Tydenik_Fedory_100.txt (Ping-Pong verze)

Bukovansky Richard