[Fedora-cs-list] FastUserSwitching - KDE?

Tomas Krivda krivdat at gmail.com
Tue Jun 5 13:54:10 UTC 2007

Dik za odkaz ale ten nic nevysvetluje. V KDE sice existuje davnejsie moznost
mat prihlasenych viac uzivatelov naraz a prepinas sa medzi nimi, ale moje
skusenosti s tym su zatial velmi zle. Takze ajked ta moznost je, nevyuzivam
ju. Prave vcera sa mi pri pokuse uzamknut session a prihlasit druheho
uzivatela zobrazila len akasi prazdna tmava divne blikajuca obrazovka. Nemal
som uz cas pozriet sa do logov na chybove hlasky...

Mozno bude stat za to skusit F7 a Gnome ako to funguje tam. (Ale pochybujem
ze by ma to presvedcilo prejst koli tomu z KDE na Gnome).

Tomas