[Fedora-cs-list] Posledni vikend na preklady

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Sat Sep 22 19:27:42 UTC 2007

On Sat, 22 Sep 2007, Adam Pribyl wrote:

> 25.9. je již v pondělí. Máme tedy poslední víkend na to dotáhnout překlady
> všeho co půjde.
>
> setroubleshoot - pracuji na nem
> system-config-bind - doufam do pondeli dodelam

Tak to jsem se teda precenil, nebo spis podcenil obsah tech souboru.
Setroubleshoot je teda to nejukecanejsi co jsem zatim prekladal - takova
slohova cviceni typu:
------------ zacatek ---------
\n
\n
     SELinux has denied the $SOURCE_PATH ($SOURCE_TYPE) \"$ACCESS\" access
device $TARGET_PATH.\n
     $TARGET_PATH is mislabeled, this device has the default label of the /
dev directory, which should not\n
     happen.  All Character and/or Block Devices should have a label.\n
\n
     You can attempt to change the label of the file using\n
\n
     restorecon -v $TARGET_PATH.\n
\n
     If this device remains labeled device_t, then this is a bug in SELinux
policy.\n
\n
     Please file a <a
href=\"http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/enter_bug.cgi
\">bug report</a>\n
     against the selinux-policy package.\n
\n
     If you look at the other similar devices labels, ls -lZ /dev/SIMILAR,
and find a type that would work for $TARGET_PATH,\n
     you can use chcon -t SIMILAR_TYPE $TARGET_PATH, If this fixes the
problem, you can make this permanent by executing\n
     semanage fcontext -a -t SIMILAR_TYPE $TARGET_PATH\n
\n
     If the restorecon changes the context, this indicates that the
application that created the device, created it without\n
     using SELinux APIs.  If you can figure out which application created
the
device, please file a <a href=\"http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/
enter_bug.cgi\">bug report</a>\n
     against this application.\n
\n
-------- konec -----
Este to formatoval nejakem manas, takze to ma samou novou radku a
odsazovani mezenikem. 8(

No a bind to uz chapu proc to asi neni prelozne:
" Therefore, if a BIND 9 master serving a parent zone has child stub zones
configured, all the slave servers for the parent zone also need to have
the same child stub zones configured."

apod.:) Tomu fakt moc nerozumim. I kdyz nejake to DNS jsem konfiguroval,
zase takovy expert nejsem.

Takze mi doufam odpustite, ze to proste cele nebude. A to ten
setroubleshoot na zacatku vypadal tak normalne..:)

> Adam Pribyl

Adam Pribyl