[Fedora-he-list] Fwd: מוכנות התירגום של הערות השחרור לפדורה 13

Oron Peled oron at actcom.co.il
Wed May 19 22:49:07 UTC 2010

המסנן של הרשימה זרק בטעות את ההודעה של אלעד. להלן ההודעה המקורית.

נבדוק בבוקר ונראה מה המצב. אני מקווה שנספיק לשחרור, כי גם 42% זה המון עבודה
שכבר השקעת...

Subject: מוכנות התירגום של הערות השחרור לפדורה 13
Date: Wednesday, 19 בMay 2010, 16:24:05
From: אלעד <el.il at nana.co.il>
To: he-users at lists.fedoraproject.org

האם לדעתכם התירגום של הערות השחרור טוב מספיק כדי שיפרסמו אותו? הוא עומד על
42%. רוב החלקים ה"חשובים" כבר תורגמו. לפי צוות המסמכים של פדורה, כדי שהתרגום
יפורסם צריך או 90% בכל הקבצים או שצוות התרגום יחליט שהתירגום טוב מספיק.
טיוטה של המסמך (מתורמת) ניתן למצוא כאן:
http://fedorapeople.org/groups/docs/release-notes/he-IL/
הטיוטה נבנית מחדש כל יום ב6 בבוקר באיזור הזמן UTC, מה שאומר 9 בבוקר בשעון
ישראל. כרגע יש שם רק לוג של שגיאה, כי הייתה טעות באחד הקבצים. תיקנתי אותה,
אז מחר ב9 תוכלו לראות את הטיוטה שם.

אם התרגום לא מספיק מוכן לדעתכם, האם תוכלו לעזור לי לתרגם עוד קצת?