[Fedora-he-list] Fwd: Fedora Language Leaders: Migrate your teams to fedora.transifex.net

Oron Peled oron at actcom.co.il
Sun Feb 27 09:34:43 UTC 2011

On Sunday, 27 בFebruary 2011 11:09:08 Elad wrote:
> 1. אופס סליחה, וכן אתה צודק.
בסדר, אני אשלח לו דואר עכשיו.
> 2. אני לא רואה שום בעיה בדף המשתמש שלי.
> https://admin.fedoraproject.org/accounts/user/view/elad
מאוד משונה, עכשיו תחפש את עצמך דרך http://admin.fedoraproject.org/community
(זה מה שאני עשיתי כדי למצוא בזריזות את הדף) ותראה מה תקבל:
 * כן מופיעה החברות שלך בצוות האתרים (כך שזה נראה מעודכן)
 * לא מופיעה החברות שלך בצוות התרגום.
נראה לי שיש לך מקרה מבחן מעניין עבור צוות האתרים...