[fedoraproject.ro] [Galceava] Lansare Fedora 11 în UPB

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Lun Iun 1 12:37:54 UTC 2009

On 06/01/2009 03:01 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> Luând în considerare faptul că la Cluj sunt mai mulți Ubuntiști, ar
> merita o prezentarea de contrast :)

Statisticile forumului nostru situeaza Clujul pe locul 3 (dupa Bucuresti
si Cugir!!!), asa ca s-ar putea gasi cineva.

> Problema e că nu sunt sigur că adunăm lume și reușim să ne pregătim.
> Deci la momentul actual pauză.
>
> Oricum trimit mesajul pe CJLUG.
>
> CJLUG: cine e dispus să ajute cu un release party F11?
> Cel puțin la o bere/suc să ieșim.

Acum vreo 2 ani cind am facut prima data o iesire la bere in Bucuresti
cu ocazia unei lasari (F8) am fost cam jumatate-jumatate, Fedora si
Debian, plus un ratacit cu OS X :p

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/
photography: http://photoblog.nicubunu.ro/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community