[fedoraproject.ro] [Galceava] Lansare Fedora 11 în UPB

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Iun 2 08:11:18 UTC 2009

On Tue, 2009-06-02 at 09:22 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Cred ca poti colabora cu baietii de la GSL (Stas a intervenit in
> discutie ceva mai devreme), ei n-au ajutat anul trecut cind am venit
> pentru un asemenea eveniment.

Salut,
sfatul meu ar fi să te abonezi la lista de discuții cjlug (o găsești
ușor: cjlug la googlegroups.com). Acolo putem ține discuțiile despre
organizare și eveniement în sine.

Și da, cu ce pot/putem, normal că vom ajuta :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community