[fedoraproject.ro] "Cum poti sa ceri ceva ce nu respecti nici chiar tu."

Nicu Buculei nicu_fedora la nicubunu.ro
Mar Iun 29 06:20:45 UTC 2010

On 06/29/2010 09:06 AM, Adrian wrote:

> De ce nu intelegi ca am vazut articolul ni s-a parut slab si am cautat
> momentul sa vorbim cu tine. Acum ca si tu iti dai seama ca e idiotenie
> sa il lasam asa il scoate de la publicare pana cineva ti-l verifica.

Cred ca ai fost drastic cu stersul, avem in arhiva si alte lucruri de
calitate slaba (inca mi-e jena de aticolul cu cele mai multe vizualizari
de pe site). Ideea de baza e sa ne straduim ca pe viitor continutul
publicat sa fie ceva mai bun, sa incercam sa scriem noi mai bine.

--
nicu :: http://nicubunu.ro :: http://nicubunu.blogspot.com/

Mai multe informații despre lista de discuții ro-community