[Fedora-trans-bg] Fedora 8 Codename

Doncho N. Gunchev gunchev at gmail.com
Mon Oct 1 18:45:54 UTC 2007

On Monday 2007-10-01 17:13:55 Nickolay Bunev wrote:
> Здравейте на всички,
> Поради ред обстоятелства (нова работа, пътувания, университет) не можах
> да се включа в превода до ден днешен, за което се извинявам.
> Днес от поредния Fedora Weekly News Issue разбрах, че е пуснато
> гласуване Codename, в което имах желание да се включа, но опитът ми бе
> неуспешен. В мейла пише следното:
>  "We have two options for the Fedora 8 codename, and you get to help
> decide which we use! Log in with your Fedora Account name and password.
> As long as you belong to at least one group in the Fedora Account
> [...]

Мене ме пусна и гласувах със новите си потребител и парола. Ти получи ли
нов акаунт? Имам в предвид, CLA... мина ли през:
http://fedoraproject.org/wiki/L10N/Join

И ;-) да не си изтриеш старите ключове за ssh, както някои хора се
оплакаха че са направили :-) - ако имаш ключ за elvis (старата cvs
система) не си прави нов, elvis е още жив за някои преводи :-)

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev, GPG key ID: 0EF40B9E, Key server: pgp.mit.edu