[Fedora-trans-bg] Self-introducion: Георги Георгиев България

Valentin Laskov laskov at festa.bg
Fri Nov 18 21:36:28 UTC 2011

В 17:51 +0200 на 18.11.2011 (пт), Georgi Georgiev написа:
>       * Име: Георги Георгиев
>       * Местоживеене: Габрово, България
>       * Акаунт: intelbg
>       * Език: Български
>       * Професия или ученик: Последна година в природоматематическа
>         гимназия
>       * About You: Използвам линукс от четири години, администрирам
>         различни машини и участвам в различни проекти. Занимавам се
>         основно със системна администрация. Работил съм известно време
>         в локална хостинг фирма. В момента поддържам собствен сървър
>         за мои лични и чужди проекти,  където хоствам и iso файлове на
> [...]

Здравей и добре дошъл!

Ако чуваш някой да крещи от радост, да знаеш, че не съм аз! Все пак
Габрово е сравнително далеч от Варна :) .
Не знам колко души членуват в този списък. Преди време бяха към 30-тина,
но тук кореспонденция не е имало от около година.

Ако не друго, поне ще пробваме работата на списъка и ще поздравим
членовете му с излизането на Fedora 16. Пък някой може да реши да
отговори!

Приятни събота и неделя на всички!

В. Ласков