[Fedora-trans-fa] نشست تیم ترجمه فدورا ۱۳۸۹/۵/۱

Mostafa list at mostafadaneshvar.com
Wed Jul 21 18:04:29 UTC 2010

بدین وسیله به اطلاع می رسانم تیم ترجمه فدورای فارسی قصد دارم در تاریخ
(1389/5/1) ساعت (20:00 IRDT) در کانال ای‌ار‌سی (#fedora-ir) در شبکه
(irc.freenode.org) جلسه هماهنگی برگذار کند. از همه اعضای تیم و علاقمندان
به مقوله ترجمه نرم افزار دعوت می شود تا در این جلسه حضور به هم رسانند.

دستور جلسه:

* بررسی عملکرد یک ساله تیم ترجمه فدورا

* نحوه کار با ترانسیفیکس

* نحوه پیوستن اعضای جدید

* تقسیم ماژول های برای ترجمه میان افراد
* مشخص شدن اولویت ها در ترجمه منابع موجود

* استفاده از لیست های ایمیل تیم فارسی و ترجمه فدورا

* بحث آزاد

چنانچه موضوع دیگری به نظرتان مهم به نظر می رسد و می خواهید در دستور جلسه
قرار گیرد لطفا از طریق فروم یا آی‌ار‌سی با من یا هر کدام از مسئولین تیم
در میان بگذارید.

حضور پر رنگ شما می تواند به پیشبرد اهداف فدورای فارسی کمک شایانی کند.‍