XKB kodovi?

Данило Шеган danilo at gnome.org
Wed Jun 13 07:40:34 UTC 2007

Здраво Милоше,

Прошле суботе у 15:49, Miloš Komarčević написа:

> Je l' u planu možda da se menjaju i XKB kodovi (cs i cs latin itd.)
> ili u tom kontekstu ostaju Srbija i Crna Gora zajedno? :)

У плану је, али једино је проблем када.  Заправо, све би било много
једноставније да сам раније добио SVN налог на freedesktop.org
(процедура је нека закукуљена и није лепо документована, па бих морао
пар сати да потрошим само да бих сазнао где да пошаљем захтев — Сергеј
Удалцов је већ рекао да ће ми одобрити налог за xkeyboard-config).

> Ovo pitam da ne bih tražio da se Fedorine alatke menjaju dvaput...

Разумем, али тиме ћу моћи да се позабавим тек за пар недеља.  Пошто
сам ионако претрпан таквим обавезама, замолио бих те да ме подсетиш у
то неко време.

Уздравље,
Данило