readme-live-image

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Tue Oct 9 22:26:27 UTC 2007

On 10/8/07, Igor Miletic <igor.miletic at rogers.com> wrote:

> Чек' мало са харачем, нисмо Османлије. Колико се ја сећам био сам
> ослобођен латиничног превода док се не среди sr at Latn -> sr at latin
> пребацивање. Или је то било за документацију?

Uh, priznajem da si me zbunio, ne sećam se, te ti se dug za sad
oprašta ;) Znam da latinicu za docs držimo na ledu. Prebacivanje na
sr at latin sam skoro pokrenuo.

> Тада сам имао превише обавеза да преузмем. Мада је на листи неколико
> пута речено да ће већина модула бити поново направљена неколико дана пре
> замрзавања. Можда и успемо то убацити на крају.

Sumnjam da ću (ćemo) stići, al' da guramo pa koliko uđe uđe...

> Мислим да смо добро што се тиче документације. Имамо још три модула који
> нису део документације, али за сада немамо начин да их ажурирамо.

I meni se čini da smo u skroz ok stanju, nema preterano puno da se
dopuni za install-guide i relnotes koliko vidim.

Pozdrav,
Miloš