relnotes skoro gotov

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sun Oct 21 19:29:47 UTC 2007

On 10/21/07, Igor Miletic <grejigl-gnomeprevod at yahoo.ca> wrote:

> Само ме збуњује ова реченица (је ли ово неки сленг?):
>
> „Можете подесити скуп пакета или број пакета, или у потпуности
> онемогућити ову опцију како би по вашој жељи."

Nije sleng, već moja dekoncentracija ;) Dobro si uhvatio, "kako bi"
treba naravno skroz da leti, cilj je bio da skratim rečenicu po uzoru
na original...

Pročeljaj još malo ako stigneš, uvek je dobro imati još jedan par
očiju ;) (Baci pogled i na install-guide ako ostane vremena jer sam ga
dosta ispravljao, opet sam našao repove koji su odtali iz nesvalniha
dana Pootla.)

Puno pozdrava,
Miloš