Reminder: Translation deadline for Fedora 9 is in 2 days (7/4)

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Sat Apr 5 16:33:56 UTC 2008

2008/4/5 Igor Miletic <igor.miletic at ieee.org>:
> Пошаљите сутра шта год имате преведено па да моземо убацити то до
> прекосутра. Ово се посебно односи на desc.po ако га имате одрађеног.

Uh, zar nisi prošle nedelje spomenuo da je rok 14.?

Ja završavam onda anacondu i initscripts kao prioritete sutra pošto
sam ih već do pola odradio, hoćeš ti Igore da počistiš ovo ostalo što
se glavnih fedora-9 modula tiče? "Various" module ubacujemo kako
stignemo, kod mene je na čekanju fas, Bugzilla prijave su otvorene za
avahi i virtinst, a readahead poslat poštom, dok je pam vidim ušao u
riznicu ali se ne još pojavljuje na transifexu. Ti možeš ostatak da
ubacuješ kako stigneš...

P.S. ne zaboravi da osvežiš i latinične verzije (desc?), vidim da smo
u nekom raskoraku... Možda samo treba izuzeti latinične module za veb
sajtove jer treba da potvrdimo kako će se to izvesti (@latin, _Latn,
ili -Latn).

Pozdrav,
Miloš