F9 Translation freeze

Miroslav Tomic kaos.cluster at gmail.com
Mon Apr 7 07:59:23 UTC 2008

Pozdrav svima!

Želeo bih da samo razjasnimo par stvari oko ovog roka za spuštanje
lokalizovanih stringova za narednu verziju Fedore.
Ako sam dobro razumeo, sve što se uradi do danas, što se prevoda i
lokalizacije tiče, sigurno ulazi u F9, a sve što se uradi nakon
današnjeg dana i može i ne mora da uđe u F9.
Gledajući raspored za verziju 9, video sam da je bitan datum i 15.
april, bar sudeči po informaciji sa veb strane
http://fedoraproject.org/wiki/DocsProject/Schedule mada nisam siguran o
čemu je reč, te bih zamolio bilo koga da me uputi koji to zaostatak u PO
datotekama Fedora preuzima tog datuma!? Možda ipak ima nade ukoliko se
sve prevede do 15. aprila. Da li je moguće dobiti neku informaciju od
Fedora tima po tom pitanju!?

Nadam se da ćemo ipak uspeti! :)

dipl. ing. Miroslav Tomić
RHCT #605007918116198