Fedora 9 rezime

Bojan Jovanovic bojov at fon.bg.ac.yu
Wed Apr 9 12:52:45 UTC 2008

Miloš Komarčević wrote:
> Veliki pozdrav svima,
>
> Mislim da možemo biti jako ponosni na sledeći učinak za Fedora 9
> izdanje, naročito nove kolege iz IC-a na masivnoj dopuni various
> modula:
>
> http://translate.fedoraproject.org/releases/fedora-9
> http://translate.fedoraproject.org/releases/various
>
> Nakon dovršavanja dokumentacije i uobičajene pauze nakon izdanja,
> mislim da bi trebalo da se bacimo na dalje usaglašavanje rečnika i
> stila, peglanje manjih problema, i nove ideje oko organizacije budućeg
> rada.

> [...]
Drago nam je da smo uspeli da na vreme prosledimo sve što je urađeno u
poslednjih pa skoro 6 meseci.
Posle zaslužene pauze koja će nastati izslaskom 9-ke spremni smo
nastavimo dalje i da možemo sa ponosom da kažemo svima da je Fedora 100%
lokalizovana.
Naravno da nemamo ništa protiv da se naša imena nađu na spisku, pa makar
i da nam korisnici sve po spisku zbog grešaka koje smo izazvali
lokalizacijom. :)
Da slažem se da bi trebali da se posvetimo usaglašavanju rečnika, stila,
i još koje čega, da peglamo probleme nastale lokalizacijom.
Što se samog rečnika tiče, uskoro ćemo se javiti sa jednom našom idejom,
posebno što imamo dosta sugestija od strane lektora, naročito oko stila
prevoda. Nadam se da možemo da priuštimo sebi luksuz da iskristališemo
tu našu ideju, (posebno se ondosi na Miroslava i mene), i da je kroz
10-15 dana prezentujemo ovde na listi.
Posebnu zahvalnost dugujemo Nikoli, Milošu, Marku i Jovanu na nesebičnom
zalaganju oko lokalizacije.

Puno pozdrava

--
dipl. ing. Bojan Jovanović