POT datoteke

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Fri Apr 11 18:25:48 UTC 2008

Zdravo Miroslave,

2008/4/11 Miroslav Tomic <kaos.cluster at gmail.com>:
> Zanima me da li i kako mogu doći do originalnih POT datoteka modula koje je
> neophodno lokalizovati, bilo da pripadaju sekciji F8 ili various? Ako se ne
> varam, pre je postojala opcija da se na stranici za svaki modul može skinuti
> i POT datoteka tog modula, ali sada to ne vidim, te bih zamolio nekoga da me
> uputi u alternative koje su mi na raspolaganju. Ujedno, ako neko ima sve
> tekuće POT datoteke, može mi ih poslati.

I dalje postoji veza za preuzimanje POT datoteka sa stranice tog
modula, vidi npr.:

http://translate.fedoraproject.org/module/anaconda#f8-branch

E sad, najveći problem je što većina modula nema odvojenu F8 granu,
nego samo tekuću, razvojnu HEAD/master/tip/trunk zavisno od VCS-a za
cvs/git/mercurial(hg)/svn.

Jedna opcija je da, za svaki modul koji nema F8 granu ići pešaka kroz
web sučelje VCS-a i izvlačiti POT oko onog datuma kad je zamrznut F8
razvoj, npr.:

http://hg.fedorahosted.org/hg/authconfig/log/49d65d38a64f/po/authconfig.pot

Ovo mi se čini jako napornim i sklonim ljudskim greškama jer
podrazumeva dosta navigacije i ručnog rada, veb sučelja su spora,
itd., a i treba nabosti ispravan datum, naročito ako je bilo
ažuriranih paketa u međuvremenu.

Druga, po meni možda bolja i sigurnija varijanta, je preuzimanje svih
zvaničnih SRPM-ova (ili samo onih koji su na spisku za lokalizaciju)
za F8 sa http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/releases/8/Fedora/source/SRPMS/
i/ili http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/releases/8/Everything/source/SRPMS/
i još bolje uključiti i ažurirane SRPM-ove sa
http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/updates/8/SRPMS/
(verujem da ste već morali da preuzmete izvorni kod ili njegov deo u
nekom obliku da bi napravili svoje izdanje; takođe možete korstiti
neki bliži mirror, ako niste već sve to postavili na svoj). To
garantuje da stvarno imate izvorni kod onoga što je zvanično F8
izdanje uz zvaničo ažurirane pakete. Onda možete čupati POT datoteke
kao i naše originalne F8 sr.po prevode raspakivanjem SRPM-a i tar.gz
arhive sa izvornim kodom u njemu. Svo ovo čini mi se može da se obavi
i nekom skriptom umesto ručno, verujem lakše nego u prvoj varijanti.

To je to što mi za sada pada na pamet, nažalost nismo sačuvali snimak
F8 prevoda kao što smo imali običaj da radimo kada je sve bilo u
jednoj cvs riznici (u stvari barem ne ja, možda Igor ili neko drugi
nekim divnim čudom jeste).

Pozdrav,
Miloš