Формат појмовника — диверглос ИксМЛ

Goran Rakic grakic at devbase.net
Sat Apr 12 14:13:44 UTC 2008

У суб, 12. 04 2008. у 14:48 +0200, Часлав Илић пише:
> Текст који <ref> омотава мало је чудан: угњеждени бирач, који узима део
> текста према окружењу у којем се појмовник представља (нпр. да л' на
> сајту Мозиле, или где већ). У њему, ниске fed, moz, ooo, кључеви су
> окружења.

Ово је проблематично и за унос и за обраду, а и питање је шта се дешава
када се унесе ново окружење. Као и ти, немам боље решење.

Да ли си размишљао о некој WordNet-оликој структури међу концептима? Да
ли би то имало употребну вредност при формирању појмовника?

Мени се предлог свиђа, не пада ми на памет шта би се могло замерити.

пп,
Горан