[sr.openoffice.org] Формат појмовника — диверглос ИксМЛ

Часлав Илић caslav.ilic at gmx.net
Fri Apr 18 10:44:12 UTC 2008

> [: Filip Miletic :]
> Не волим форуме, али реално на Вокабулару тече квалитетна дискусија на
> језичке теме, па би иако је сучеље инфериорно у односу на листе, могли да
> размотрите да привирите тамо.

> [: Goran Rakic :]
> Не свиђа ми се идеја о коришћењу форума као основни канал за расправу,
> нарочито ако користимо Гит код кога је добра комуникација неопходна.

Ни мени се нешто не мили форум, мада не могу да упрем прстом тачно у све што
ми смета :) Посебно имам утисак да ми сметају и неки елементи поврх чисто
техничких.

Али што се конкретно Вокабулара тиче, свакако мислим да треба дебело да га
пратимо због поменутих тема, и запиткујемо кад смо збуњени и слуђени.

> У једном тренутку [...] Друга могућност је terminologija at prevod.org или
> сл. [...] Трећи предлог [...]

Мени добро звучи ова друга, ал' највише по имену, за друго немам појма. Па и
не узимај ово мишљење за меродавно.