Planovi za F9

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu Mar 20 15:41:57 UTC 2008

Zdravo svima,

Kao što se mogli da primetite na glavnoj listi, rok za prevod Fedore 9
nam se vrtoglavo primiče (zamrzavanje nizova je na snazi od 11. marta,
a rok je 7. aprila), te bih želeo da proverim koliko ljudi imaju
vremena i volje da pomognu u ovom ciklusu.

Ja sam lično dosta tanak sa vremenom ovih dana, te bih se ograničio na
anacondu i možda još par manjih modula, i na proveru, integraciju i
slanje prevoda uzvodno na Transifex.

Kako bi smo bili što efikasniji, molio bih ljude da uvek pošalju
kratku poruku da su preuzeli neki prevod, kao i kada završe, da bi
onda neko drugi imao šanse da ga pregleda i reaguje ako je potrebno.
Ovo je mislim neophodno jer se, od kada više nije u upotrebi
jedinstvena CVS riznica, teško vidi kada se desi neka promena.

Puno pozdrava i javite se,
Miloš