[Fedora Srbija] Lokalizacija Fedora 8 Linuks distribucije - poziv na saradnju

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Thu Mar 20 16:02:29 UTC 2008

Dragi Miroslave, dragi Bojane,

Još jednom bih ovom prilikom želeo da vas pozovem i ohrabrim da sa
nama podelite rezultate vašeg projekta do sada, uključujući i bilo
kakva zapašanja i primedbe, i aktivnije sarađujete sa zajednicom
Fedora prevodilaca.

Pošto se Fedora 9 razvojni ciklus bliži kraju, ovo je idealna prilika
da direktno utičete na prevod od čega mislim da ćete imati puno
koristi (tj. manje posla za bilo kakva buduća prilagođavanja), a da ne
spominjem da bi to bilo u duhu razvoja softvera otvorenog koda, kao i
jedna od obaveza GNU GPL-a, a čini mi se i vašeg ugovora sa
Ministrastvom ako sam dobro razumeo sledeće saopštenje:

"У сва четири пројекта локализације остварен је континуитет са
досадашњим преводом, реализованим у оквиру заједнице отвореног кода, а
Министарство ће омогућити да резултати ових пројеката буду свима
доступни за коришћење, допуну и проширивање." [1]

Na kraju bih sve podsetio da smo se i mi i vi pri iskazivanju volje za
saradnju istovremeno obevazali da ćemo zajednički raditi ka cilju
ujedinjenog Fedora prevoda, i mislim da je ovo odlična prilika da
prema tom cilju konkretno i krenemo.

Srdačan pozdrav,
Miloš

[1] http://www.mtid.sr.gov.yu/code/navigate.php?Id=438