[Fedora Srbija] Lokalizacija Fedora 8 Linuks distribucije - poziv na saradnju

Miloš Komarčević kmilos at gmail.com
Fri Mar 21 17:25:44 UTC 2008

Dragi Miroslave,

Hvala na javljanju, razumemo da imate dosta posla a malo vrmena pred
rok koje je postavilo Ministartsvo. Zahvaljujemo puno i na paketu sa
prevodom, takođe sam kao i Igor impresioniran pokrićem modula, a i
samim kvalitetom prevoda koliko sam uspeo da na kratko pogledam.

Naš prioritet će sada biti stapanje vaših rezultata i dopuna F9
razvojne grane. U buduće se nadamo da će naša komunikacija biti češća,
kako bi izbegavali dupliranje posla i efikasnije pronalazili
zajednička rešenja u slučaju eventualnih razlika, kao i vašem
direktnom učešću u lokalizaciji razvojne grane. Tim povodom bih pozvao
sve vaše prevodioce da se slobodno prijave na ovu dopisnu listu gde
možemo voditi zajedničku diskusiju.

Što se prezentacije tiče, žao mi je što ni ja ni Igor nismo u
mogućnosti da prisustvujemo jer smo van zemlje. Pozivnice možete
poslati sledećim članovima koji su bili aktivni u poslednje vreme:
Igor Nestorović <igor at prevod.org>, Danilo Šegan <danilo at gnome.org>
(mada pretpostavljam da će Danilo već biti prisutan ispred projekta
Gnome prevoda), i Vladimir Sekulić <pretorijanac07 at yahoo.com>.

Srdačan pozdrav,
Miloš