Prevodi za F11

Miroslav Tomic kaos.cluster at gmail.com
Wed Apr 22 12:22:56 UTC 2009

Miloš Komarčević wrote:
> Dragi Miroslave,
>
> Hvala na javljanju, već smo pomislili da ste možda izgubili
> interesovanje za lokalizaciju Fedore. ;)

Ne, nikako. Samo što obavljamo druge aktivnosti paralelno sa
lokalizacijom, pa je normalno da pojedine stvari, s vremena na vreme,
padnu u zapećak, i to ne samo lokalizacija.

> Naravno, iako je prošao zvaničan rok, bilo bi jako korisno da se
> dopuni i pregleda šta god je moguće, te vas ohrabrujem da to učinite,
> naročito za odeljke Various i Virtualization. Ako se neki prevod možda
> i ne pojavi za samo F11 izdanje, sigurno će biti uključen u narednim
> ažuriranjima.

U redu, dogovorili smo se. Mi ćemo krenuti redom da završavamo ono što
se nalazi u Various i Virtualization delu. Samo mi reci, da li je
potrebno da se svaki put oglasimo na listi i kažemo šta smo uzeli za
prevod, ili nema potrebe?