Slogan translation

Bojan Jovanovic bojov at fon.rs
Wed May 6 19:25:05 UTC 2009

U svakom  slučaju sam za drugo lice jednine.
vladaj, caruj, dominiraj, nadvladaj, preovladaj, budi nadmoćan,
gospodari, pobedi
Mada je možda malo nesrećan izbor za naziv distribucije.
Leonidas je bio Spartanac.
A sve što je spartansko barem kod nas ima malo drugačiju konotaciju,
više ka asketskom.
Ali šta je tu je. F11 će ili biti sa štitom u rukama ili ćemo je na
štitu ispratiti očekujući F12. :))
Nadam se da će biti ovo prvo.
Nemam sad pri ruci latinski - Reign je proizašlo iz latinskog regnum.
Barem tako kaže oksfordski rečnik