Press Release in English Attached

Communiqu’ de presse en francais - Attachment

 

תקיפה עובדות סוציאליות ישראליות אב גרוש

 

אבות ישראלים טוענים לעינויים בתביעות נגד רשויות הרווחה והמשפט
על ידי סול חביבי, ערוץ UnPromisedLand

יוסטון, טקסס - 26 אפריל 2012. בית המשפט הפדרלי ביוסטון השבוע נערך הדיון הראשון בתביעה על 20 מיליון דולר בטענה לעינוי שיטתי על אבות גרושים במערכות המשפט והרווחה בישראל. זו היא אחת מארבע תביעות אשר אבות הישראלים הוגשו בארצות הברית ובאירופה.   הם נעזרים ביועצים משפטיים על מנת להגיש תביעות כמו-כן גם בקנדה.   דוד ויסקופף, התובע במקרה ביוסטון, מתארת ??את הסביבה הישראלית "על הכוונת" את האבות הגרושים.
 
  ''גברים הם ממש מתים," אומר ויסקופף.   הוא מצביע על 45 איש שקפאו למוות ברחובות "טרופיים" בארץ בחורף שעבר ועל שיעור ההתאבדות בקרב אבות גרושים שהוא יותר מ-250 פעמים גבוה יותר מאשר באוכלוסיה הישראלית הכוללת.  "נתונים אלה הם ללא ספק הודות לשתדלנות וייעוץ שוטף בין הנאשמים".
   
בצעד חסר תקדים, בית המשפט ביוסטון איפשר ויסקופף להוסיף צדדים לכתב התביעה שלו, ללא קשר לאזרחות שלהם.   דבר זה פותח את הדלת עבור אבות ישראלים להצטרף לתביעה האמריקנית, כמו גם אבות מהגרים אשר עברו עינויים במערכת המשפט הישראלית או מערכת הרווחה.  מגוון התובעים יציגו כיצד נרחבת ושיטתית סד העינויים שהפכו להיות מערכות המשפט והרווחה בארץ.
   
כמעט שני תריסר פקידים ישראלים ותורמים שלהם כרגע בצד הנתבעים בין ארבע תביעות משפטיות - כולל שר הרווחה של ישראל, שר המשפטים, ואף שופטת בית המשפט העליון.   עם זאת, התובעים יכול להיות מהזכות להוסיף נתבעים נוספים אשר לאחר מכן מסבכת פקידים ישראלים יותר ואת התורמים האמריקאים שלהם גם כן.
   
למרות שכל הנאשמים כבר הזימנו על ידי תביעות אמריקאיות, חלקם לא הגישו עדיין את תגובתם.   אי הופעת הנאשמים הישראלים יכולה להוות ברירת מחדל של הודאה באשמה. התובעים עשויים אז לעתור לבתי המשפט בישראל על מנת לאכוף פסקי דין זרים בגין ברירת המחדל.
   
יועצים משפטיים המסייעים ל אבות משתמשים באותן טקטיקות המשמשות פקידים ישראלים כדי להטריד אבות דין שבהם פקידים ישראלים בדרך כלל להשתמש כדי להטריד אבות גרושים בישראל - שאינם יכולים להכריז על גרושים בארץ – שאינם יכולים להכריז על פשיטת רגל כאשר פקידים אלו מביאים אותם על סף פת לחם.  טקטיקות אלו כוללות, להוציא צווי יציאה מהארץ, שלילת רישיונות נהיגה, הקפאת נכסים לרבות חשבונות בנק, מעצרים ב-02:00 בלילה ומאסר בכלא של החייב, תוך עיקול שכר העבודה, למעט $375 לחודש, קורא למעסיקים להעיד בבית המשפט, ומחפשים אותה הוצאה לפועל נגד בני המשפחה.
   
שתי פקידות המעורבות תביעות משפטיות הכריחו ויסקופף לשאת בחקירה במשרד שלהן בתוך שעות לאחר ניתוח חירום שלו.  החקירה נמשכה שעה אף שהוא סובל משבר בסינוס, וציסטה העצם.   ויסקופף הקליט את הפגישה בקול, על גבי אנימציה חזותית פרסמו סאטירה בת שלושה חלקים ביוטוב:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=XBX4CR9aniA
http://www.youtube.com/watch?v=CZsZY343KvM&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=kS_54I5dG4s

   
עד כה סאטירה בת שלושה חלקים קיבלה למעלה מ-100,000 צפיות של הדירוג אותם במקום 40, לצד קטעי וידאו ישראליים הנצפים ביוטוב.  תיבת הדואר הנכנס של ויסקופף כבר מוצף בהודעות של המשטרה ועובדים סוציאליים ברחבי העולם בגנות הטיפול האכזרי מידי פקידים ישראלים.  בינתיים הרשויות הישראליות בעמדת מגננה ואינן מסוגלות לבדוק את השגיאות הגסות, הנעשות על ידי פקידים.
  
אירגן החבר לקשר הבינלאומי בתביעות אלה היא הקואליציה למען ילדים והמשפחה בישראל. (http://www.ccfisrael.org/)   המשפט בשיטת המושבעים בנוגע לתביעה הראשונה נקבע לחודש מאי - יוני 2013 .

Click here to UNSUBSCRIBE from this mailing list