Res: [Fedora-mktg-brazil] [Fwd: Fedora-mktg-brazil subscription notification]

RazGriz hellcomdev at gmail.com
Thu Jun 5 14:21:21 UTC 2008

ahhhh eu ja sei porque, lembra que praticamente ninguém me conhece pelo
nome? Pra facilitar usei o nick mesmo que ai não ocorre oque já aconteceu na
revista "quem é esse cara?! Guilherme?! hein?!! dai alguem tem que vir e
explicar : "não rapaiz ta certo é o razgriz!!"
segue o link *(falta só a foto e tirar o history e colocar o perfil basico,
mas isso faço hoje. )

https://fedoraproject.org/wiki/User:Razgrizbr

2008/6/5 Rodrigo Padula de Oliveira <rodrigopadula at projetofedora.org>:

> [...]
> https://www.redhat.com/mailman/listinfo/fedora-ambassadors-list
>
> 6. Remove yourself from The Unlicensed Group for OPL without options.
> (If you contributed in the past) UnlicensedGroup
>
> 7. Send an self-introduction to the Fedora Ambassadors Mailing list.
> Tell the world who you are, what your are doing, what you will do, and
> so on. We would also like to know what you want to archive inside the
> Fedora Ambassadors Group. Please do this within the next four (4) weeks.
>
> After you're completed above steps, I'll announce your official
> membership to FAmSCo: Ambassadors/SteeringCommittee

RazGriz
The Solo_-Wing.
Diretor de Arte
GNU-LIA--=www.gnu-lia.org