[FZH] Fedora 13 fcitx(小企鹅输入法) 不能使用

victor lee victorlee129在gmail.com
星期日 五月 30 09:35:33 UTC 2010

Not so, It says that that
打开/关闭输入法=CTRL_SPACE
but when I press Ctrl_Space, nothing happened.