[Fedora-cs-list] Tydenik Fedory, c. 100 (FWN Issue 100 v cestine)

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Wed Aug 15 14:26:54 UTC 2007

On Wed, 15 Aug 2007, Bukovansky Richard wrote:

> Dobry den,
> na strance Jak pomoci Fedore CZ
> (http://wiki.fedora.cz/doku.php?id=fcz:jak_pomoci) jsem si vsimnul, ze byste
> meli radi prelozeny Fedora Weekly News. Tak jsem si dovolil castecne prelozit
> jubilejni 100. cislo FWN. Mam prelozeno vsechno, krome Development Beats,
> ktere jsou pro mne jakozto ne az tak interne s Linuxem/Fedorou szitym BFU
> trochu obtizne k prelozeni, takze jsou prozatim ty jsou v originale.

To ste me docela dostal, tenhle ukol jsem tam psal v dobe kdy fedoranews
vypadaly asi takle:
http://fedoranews.org/wiki/Fedora_Weekly_News_Issue_60
Dneska je z nich pekna obluda a jejich kazdotydenni preklad bych videl
jako znacne namahavou praci.

> Rad bych privital jakykoliv feedback (mam pripravenu jak verzi ciste ceskou,
> tak verzi pro porovnavani, ktera je style EN-odstavec -> CZ odstavec; obe ve
> formatovani pro Wiki pouzitou na fedoraproject.org/wiki) a dale nekoho, kdo
> by si ujal prekladu Development Beats. A v neposledni rade nekde moznost
> preklad publikovat (Fedora CZ Wiki?).

Podle me by jejich umisteni bylo nejlepsi primo do wiki fedorapojectu (uz
jen proto ze dokuwiki ma jine formatovani a muselo by se to predelavat).
Navic moin umi servirovat i obsah v zavyslosti na jayce prohlizece, takze
by to cs uzivatelum hned nabizelo cesky.

> Diky a s pozdravem
>
> Bukovansky Richard
> Fedora 7 on Dell Latitude D610

Adam Pribyl