[Fedora-cs-list] Co se da stinout prelozit pro F8

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Thu Aug 16 14:27:07 UTC 2007

On Thu, 16 Aug 2007, Marek Mahut wrote:

> Preco neda? http://docs.fedoraproject.org/translation-quick-start-guide/
> a ide sa! :)

To sem prave cetl, ale nejak me prijde ze obsah toho co je v docs se nikde
nepouziva.

> Tiez CVS.

2Richard: taky jsem na to koukal, na preklad release notes je mozna este
trochu brzo, prijde mi ze to moz o F8 neni.

Jako koordinator jsem se tam zapsal, ale zase to musi nejaka pomazana
klavesnice vyvrhnout na web.

> --
> Marek Mahut                           http://www.fedoraproject.org/
> Fedora Project                              http://www.jamendo.com/