[Fedora-cs-list] Překlady pro Fedoru a Fedora project

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Tue Aug 21 10:04:26 UTC 2007

Tento email je určen všem, které jsem nalezl jako již aktivní v překladech
pro RedHat či Fedoru nebo jako zajemce o práci na překladech pro Fedoru.

V rámci fedoraproject.org se nyní rozšiřují aktivity ohledně lokalizací
aplikací, dokumentace a webu fedoraproject.org. Ujal jsem se role
koordinátora překladů a proto nyní posílám tento mail, kterým bych Vás
jako existující překladatele
- MilanKerslager, TomasMraz,MiloslavTrmac, NikolaStorhanzl, VojtechHorky
i potenciální zájemce o další práci na překladech
- AdamPribyl, MarekZukal, RichardBukovansky, RichardBukovansky,
JosefSukdol, MichalMackanic, LukeSatin
chtěl vyzvat k zapojeni do diskuse na Česko-Slovenském Fedora listu
https://www.redhat.com/mailman/listinfo/fedora-cs-list

o tom jak investovat naše úsilí abychom Fedoru 8 dokázali co
nejlépe lokalizovat do češtiny.

Ať už máte nebo nemáte zájem se dále v lokalizaci angažovat, prosím Vás
abyste an tento email odpověděli a dali tak nám, resp. mně jako
koordinátorovi, vědět zda, případně v jakém rozsahu s Vámi můžeme počítat.

Další informace se pokouším shromažďovat na
http://fedoraproject.org/wiki/L10N/Teams/Czech

Adam Přibyl