[Fedora-cs-list] Problém s bluetooth

Martin Bodlák bodlak at email.cz
Sun Jun 3 20:57:22 UTC 2007

Hezký den vespolek.

Nainstaloval jsem F7 (a už mám na triku první FC7 bug report :)) a to v
Evolutionu.

Můj dotaz je ale z jiné oblasti a týká se Bluetooth. Mám u PC adaptér
MSI PC2PC Btoe nebo tak nějak, krabici už asi nenajdu. Fedora jej najde,
a dokonce se tváří OK. Po bootu modrá dioda bliká v sérii 2x rychle za
sebou (zatím jsem jej měl u Windows a vím, že to znamená, že je jaksi
připraven k činnosti - když u windows blikal 1x, nebyl "aktivní" nebo
jak to říct.

No a problém spočívá v tom, že jsem schopen jej použít jenom
jednosměrně. Používám je pro spojení s PDA s Windows Mobile 5. Z PC do
PDA si soubory pošlu (což mi úplně stačí), ale naopak ani ťuk.

Samozřejmě jsou PC a PDA spárované, soubory z PC na PDA pošlu z Nautilu
v pohodě... akorát na PDA když se podívám na detaily BT spojení z PC
(např. při spárování), není u PC vypsána žádná služba.

Nemáte někdo tip? (Pro poškádlení, zkusil jsem jenom tak z legrace
LiveCD Ubuntu, a tam to šlo. PDA totiž poznalo, že na druhé straně - na
PC - jsou dostupné nějaké služby, resp. byla tam tuším jedna, asi
sériový port.)

Takže se domnívám, že je něco blbě ve Fedoře 7.

S pozdravem
Martin