[Fedora-cs-list] Duplicity v summary

Petr Pavlu setup at dagobah.cz
Fri Sep 14 20:08:55 UTC 2007

On 14. Sep 07 15:12, Marek Zukal wrote:
> Už jsem poněkolikáté u překladu balíčku zjistil, že stejný popis jsem
> již upravoval. Nedalo mi to a zkusil jsem hledat a opravdu to bylo takto.
[snip]
> Víte někdo jak se takovýmto věcem bránit? Nebo kde je chyba? msgmerge
> jsem dělal.  Je vidět, že je to pro jinou verzi balíčku(resp. jiný
> build.), ale nevím, v čem by mohl být tak jiný aby potřeboval jiný popis.

Ty popisy nejsou stejné, první má na konci tečku, druhý ne. :) Je
to pravděpodobně způsobeno tím, že správce toho balíků změnil
takto jemně popis, ale do RHEL5 se ještě tato úprava nedostala.
Až se tam dostane, opět se tyto řetězce sjednotí a starší pak
bude automaticky pomocí msgmerge smazán.

Přijde mi zajímavé podívat se, pro kterou distribuci jsou vlastně
popisky v summary.

[setup at setup-nb]~/specspo/summary% grep el5 cs.po | wc -l
976
[setup at setup-nb]~/specspo/summary% grep fc7 cs.po | wc -l
2412
[setup at setup-nb]~/specspo/summary% grep fc8 cs.po | wc -l
6917

Jak se tam popisy pro RHEL5 dostaly a když už se tam dostaly,
proč jich je relativně tak málo?

--
Petr Pavlů