[Fedora-cs-list] Posledni vikend na preklady

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Mon Sep 24 10:39:47 UTC 2007

On Sun, 23 Sep 2007, Vojtěch Horký wrote:

> Nedodělá.
> 25. je sice až v úterý, ale zítra to prostě nestíhám (a teď o víkendu jsem
> byl pryč). Kromě toho, u některých položek fakt netuším, co znamenají a
> některé z nich jsou taky docela romány (ale rozhodně kratší než
> seltroubleshoot).
> Takže tak. Sorry.
> - Vojta

Nic si z toho nedelej, ja sem ted spoustu casu pres vikend stravil se
setroubleshoot, podle i18n je stav 328,0,97 a dneska se na
translate.fedoraproject.org obevil setroubleshoot rozdeleny na plugins a
UI a prelozene neni NIC. Takze jak vidno obcas je lepsi na to nemit cas.
:)

im-chooser jsem taky doprekladal uz podruhe, porad tam jako neco chybi a
kdyz stahnu cs.po tak to zase neni prelozene.. holt experimentalni provoz
pred uzaverkou prekladu. Tak snad ve Fedore 9.:)

C.