[Fedora-cs-list] [Fwd: Re: Pepa Hruska]

Josef Hruška josef.hruska at upcmail.cz
Sun Nov 8 20:36:11 UTC 2009

Ahoj Jarku,

o vikendu jsem na RN delal i ja. Ted jsem je akorat nahral do
Transifexu. Tak jen opatreneji, kdybys chtel take uploadnout sve zmeny,
abys neprepsal moje.

Muzes se samozrejme zkusit zeptat v ramci teto konference, muzes zkusit
konzultovat i portal l10n.cz. Take muzes zkusit treba IRC kanál
Fedora-cs na Freenode. Prekladam pro Fedoru take asi neco kolem pul
roku, takze zhruba takhle postupuju ja. Ale mozna jsou tady ostrilenejsi
vlci nez ja, kteri by mohli poradit (i mne ;).

Pepa Hruška