[Fedora-el-list] πρόβλημα στο Adobe reader και SELinux

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Sun Sep 9 12:26:24 UTC 2007

Καλησπέρα σας,

Έχω δυο μικροπροβλήματα στο Fedora 7. Είχα εγκαταστήσει παλιότερα το
Acrobat reader (AdobeReader_enu-7.0.9-1.i386.rpm) αλλά ξαφνικά σταμάτησε
να δουλεύει. Το πρόγραμμα δεν ξεκινά καν. Οποιαδήποτε συμβουλή για το τι
μπορώ να κάνω είναι ευπρόσδεκτη.

Το δεύτερο είναι ότι ορισμένα προγράμματα windows που τα τρέχω με to
crossover αργούν να φορτώσουν ή δεν λειτουργούν κανονικά όταν έχω το
SELinux σε enforcing mode. Το SElinux μου δίνει κάποια μηνύματα αλλά δεν
νομίζω ότι τα πολυκαταλαβαίνω. Όταν έχω το SELinux σε permissive mode τα
προγράμματα λειτουργούν κανονικά. Αν έχω μόνιμα το SELinux permissive
υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας? μπορώ να κάνω κάτι άλλο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιάννης
--

Dr. John T. Margaritopoulos