[Fedora-el-list] problima me Adobe reader

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Thu Sep 13 20:24:42 UTC 2007

Dimitris Glezos wrote:
> Στις 09-09-2007, ημέρα Κυρ, και ώρα 15:26 +0300, ο/η John T.
> Margaritopoulos έγραψε:

> Ίσως θα μπορούσες να το ξεκινήσεις από γραμμή εντολών για να δεις τα
> σφάλματα που επιστρέφει; Δε βλέπω κάποιο switch που να επιστρέφει
> εκτενές output πάντως..

> Το setroubleshoot είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για κάτι τέτοια. Από
> τις σημειώσεις κυκλοφορίας του F7 [1]:
>
>         Το εργαλείο αντιμετώπισης σφαλμάτων του SELinux setroubleshoot
>         είναι ενεργοποιημένο από προεπιλογή σε αυτήν την κυκλοφορία.
>         Αυτό το εργαλείο παρέχει ειδοποιήσεις και αναλυτικές πληροφορίες
> [...]

Αγαπητέ Δημήτρη,

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Μάλλον είναι δύσκολο να χειριστώ το
SELinux, παράγγειλα ένα βιβλίο μήπως και με βοηθήσει να καταλάβω κάποια
πράγματα.

Τώρα για το acrobat reader, έδωσα στην κονσόλα acroread και παίρνω το
μήνυμα expr: syntax error. Το μήνυμα αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια.

Οποιαδήποτε συμβουλή καλοδεχούμενη.

ευχαριστώ,
Γιάννης

--