[Fedora-el-list] Some fedoraproject.gr love

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Sep 18 16:31:00 UTC 2008

2008/9/18 Christos Trochalakis <yatiohi at ideopolis.gr>:

> Κάπως άσχετο αλλά μήπως να είχε νόημα αυτό να συντηρείται από το φεντόρα;
>
> el.fedoraproject.org
> de.fedoraproject.org

Αυτό θα ήταν μια πολύ καλή λύση, αναμφίβολα. Θα χρειαστεί αρκετό
ψάξιμο (fedora servers, κλπ), some politics (τι θα μπορεί να τρέχει
εκεί; Απλές HTML θα είναι; Αν όχι, τι θα μας επιτρέψει το Infra να
τρέχουμε;). Η συντήρηση θα παραμείνει αν είναι δυναμικές οι σελίδες,
αφού δε νομίζω το Infra project να μπορεί να συντηρεί όλα αυτά.

> Κάτι είχαν πει για wordpress blogs κάποια στιγμή στο fedora-infra.

Αν γινόταν αυτό, τότε θα ήταν πολύ καλό, αφού θα μπορούσαν οι
υπόλοιπες σελίδες να είναι στατικές (eg. ReST). Είχα ψάξει κάποτε για
το Wordpress MU και άρχισα να το πακετάρω, αλλά δεν προχώρησα το θέμα
από τότε.

> Τα υπέρ είναι ότι δεν έχουμε εμείς τον βραχνά του maintain, το
> art-team μπορεί να φτιάξει ένα theme και φαίνεται πιο "δεμένο" με το
> κεντρικό φεντόρα.
>
> αν κάποιος έχει χρόνο να το ψάξει, μπορεί να είναι μια καλή κίνηση.

Αυτό είναι σίγουρο. Μόνο και μόνο σαν πείραμα θα έχει αξία για όλους. :-)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)