[Fedora-el-list] Re: Fedora Greek Spin

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Feb 25 17:52:36 UTC 2009

2009/2/25 Papadeas Pierros <ppapadeas at gmail.com>:
> Είμαι λιγάκι σκεπτικός επι του ζητήματος...
>
> Καταρχήν αν δεν βάλουμε "τέτοια" (εκτός guidelines) πακέτα δεν βρίσκω
> τον λόγο (που με χαρά θα άκουγα) για ένα spin-remix-πεστο οπως θες.

Έχει το νόημα ότι ίσως μάθουμε αρκετά πράγματα, και θα έχουμε κάτι που
θα εκκινεί στα ελληνικά, θα έχει δικό μας theme, ο Firefox θα έχει
bookmarks της Ελληνικής Κοινότητας (πχ. fpgr, planet.ellak.gr) και θα
έχουμε να σχεδιάσουμε δικά μας themes κλπ. Οι εκτυπώσεις CD μας θα
είναι από αυτό το spin κλπ.

> Αν όμως μιλάμε για τέτοια πακέτα μιλάμε για remix (καθότι spin
> απαγορεύεται) και θα πάψουμε να έχουμε την "υποστήριξη" (επίσημα
> download sections) και θα μιλάμε για κάτι σαν fedorel :P

Fedora Greek Remix. Μια χαρά είναι κι αυτό, απλά δεν θα μας κάνει link
το fedoraproject.org κλπ. Θέλει πιο πολύ δουλειά (testing, packaging,
hosting, κλπ) IMO.

> Δεν είμαι σίγουρος στο κατα πόσο έχουμε το δυναμικό για κάτι τέτοιο.
> Θα προτιμούσα σκοπός μας να είναι να βελτιώσουμε ακόμη πιο πολύ την
> υποστηριξη στους υπάρχοντες και μελλοντικούς έλληνες χρήστες του Fedora
> ώστε να μην χρειάζεται η ύπαρξη μιας custom spin.
>
> Πιθανοί τρόποι θα μπορούσαν να είναι ένα forum ή και ένα πιο γεμάτο με
> ελληνικούς οδηγούς ελληνικό site (fedoraproject.gr) (Κώστα έρχεται
> δουλειά :P )

Ε άλλη πρόκληση είναι να έχεις "δικά σου" bits on a CD κι άλλο να
έχεις documentation σε ένα site, όπως και να το κάνουμε. =)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)