[Fedora-el-list] Re: Fedora-el-list Digest, Vol 18, Issue 5

Papadeas Pierros ppapadeas at gmail.com
Wed Feb 25 21:30:58 UTC 2009

On Wed, 2009-02-25 at 23:06 +0200, John T. Margaritopoulos wrote:

> Καλησπέρα,
>
> Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την κουβέντα που ξεκινήσατε και θα ήθελα να πω
> δυο λόγια, αν και ίσως είμαι ο τελευταίος που θα πρέπει να πει την άποψη
> του καθώς δεν έχω την εμπειρία των περισσοτέρων από εσάς.

Οι πολλές απόψεις και η ανταλλαγή τους είναι που δημιουργούν αυτήν την
"εμπειρία", άρα είναι υπέροχο που συμμετέχεις στην κουβέντα (άλλωστε
αυτό είναι το νόημα). Δεν έχουμε "a priori" εμπειρία. :)

> Αν κατάλαβα καλά υπάρχουν δυο απόψεις η μια για διανομή που να
> "ξεφεύγει"λίγο από την Fedora και η άλλη επικέντρωση της προσπάθειας
> στην υποστήριξη χρηστών.
>
> Βασικά εσείς ξέρετε καλύτερα αν υπάρχει το δυναμικό για την πρώτη άποψη.
> Γενικά, το Fedora όπως έρχεται καλό είναι (με εξαίρεση τα bugs....που
> δυστυχώς μάλλον είναι αρκετά). Σίγουρα λείπει ένα καλό site με
> υποστήριξη για του Έλληνες χρήστες.

Αυτό ισχύει σίγουρα...

> Πρακτικά η βοήθεια για κάποιον που
> ξεκινά είναι του τύπου "πέσε στα βαθιά και κολυμπά", πρέπει να βρει
> οδηγούς κλπ από εδώ και από εκεί.

Αυτό που θίγεις είναι ένα ζήτημα που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης για να
μπορέσει όλο και περισσότερος κόσμος στην Ελλάδα να αγκαλιάσει την
προσπάθειά μας.

> Οπότε αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ των δυο απόψεων θα διάλεγα αυτή του
> Πιέρρου, εκτός αν γίνονται και τα δυο.

Από ότι καταλαβαίνω θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τις προθέσεις και το
δυναμικό και πιθανώς να συντονίσουμε και τις δύο προσπάθειες.

> Οτιδήποτε μπορώ να κάνω για να σας βοηθήσω πείτε μου, αρκεί να το μπορώ,
> καθώς οι τεχνικές μου γνώσεις είναι λίγες.

Η σημαντικότερη προϋπόθεση είναι η όρεξη για βοήθεια! :) Οι τεχνικές
γνώσεις έρχονται δεύτερες και σίγουρα βελτιώνονται με τον καιρό...

> Γιάννης

~π

--
Pierros Papadeas