[Fedora-el-list] Re: [Open-source] Πρόγραμμα εντολών που να μετατρέπει αρχείο

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Thu Jul 16 16:08:12 UTC 2009

2009/7/16 Faidon Liambotis <paravoid at debian.org>:
> bug με το «ς», κάποιος έκανε το λάθος να προσπαθήσει να υλοποιήσει ένα
> πολύπλοκο standard (το Unicode) νομίζοντας, με αφέλεια, ότι θα είναι
> εξαιρετικά εύκολο.
>
> Το ίδιο λάθος πας να κάνεις και εσύ. Διαβάζω αυτό που προτείνεις, το
> parsing του CSV του Unicode, και μου σηκώνεται η τρίχα.
>
> Δεκάδες άλλοι έχουν κάνει σωστές υλοποιήσεις του Unicode επί πολλά
> iterations επί πολλά χρόνια. Μου φαίνεται λίγο NIH syndrom, γιατί δεν
> μπορεί να χρησιμοποιηθεί (έστω και conditionally) κάποια από τις
> βιβλιοθήκες εκεί έξω που κάνουν αυτή τη δουλειά, π.χ. η ICU, ή (πιο
> [...]

Το να βάλεις ICU ή glib ως εξάρτηση στον κώδικα του X.Org είναι λίγο
δύσκολο και όπως καταλαβαίνω
δεν είναι κάτι που θα γίνει ούτε μεσοπρόθεσμα. Αν εξαιρέσουμε ζητήματα
με την άδεια διάθεσης,
θα χρειαστούν προγραμματιστές που να υποστηρίξουν την κατεύθυνση αυτή.
Αν θέλεις να συζητήσουμε
περισσότερο για αυτό, ξεκίνησε νέα συζήτηση ώστε να μην έχουμε ζήτημα
για thread hijacking.

Όπως είναι τώρα, έχουμε έναν developer του X.Org που υποστηρίζει την
τρέχουσα απλή λύση,
που είναι κάτι αρκετά σημαντικό.
Αν γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, πιστεύω ότι στην επόμενη έκδοση του X.Org
θα περάσουμε τη βελτίωση στις διανομές.

Σίμος