[Fedora-el-list] fedora e-book

George Chatzipapas gchatzipapas at yahoo.com
Tue Jul 19 20:35:38 UTC 2011

Παιδιά γεία,
Ελπίζω όλοι να 'στε πάρα πολύ καλά.
Κατ'αρχήν ένα πολύ μεγάλο συγνώμη σε όλους για την απούσια μου τόσο καιρό απλά είχα ένα ατύχημα με μηχανή και δεν μπορούσα να κάνω πολλά πράγματα αλλα τώρα i'm back ;)

Anyway σκεφτόμουν να φτίαχναμε ενα e-book με διάφορα tutorials και customizations καθώς και start up οδηγούς και reviews για το fedora το οποίο μπορούμε να το έχουμε και σε εκτυπωμένη μορφή σε μελλοντικά events αλλα και να μπορέσουμε να την μετραφράσουμε και για τους φίλους μας στο εξωτερικό
Αυτο θα μπορούσα να το αναλάβω εγώ και τουλάχιστον άλλο ένα άτομο!
Τι λέτε;;