[Fedora-el-list] cosmote internet on the go Huawei E620

Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) diamond_gr at freemail.gr
Mon Jul 25 20:11:35 UTC 2011

Στις 25/07/2011 10:34 μμ, ο/η Antonakoglou Konstantinos έγραψε:
> Υπάρχει κανείς που να έχει λειτουργήσει το συγκεκριμένο 3G stick
> (Huawei E620) της Cosmote?
>
> Το lsusb όπως καταλάβατε μου έδειξε το μοντέλο.
>
> Έχω δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς για Number (*99# και
> *99***1# ) και APN (3g-internet και internet) αλλά δεν δουλεύει
> τίποτα! Τους βρήκα από οδηγούς στο internet και αυτά που συστήνει η
> Cosmote για Apple!
>
> Απλά εμφανίζει τη σύνδεση στο Network Manager -> Mobile Broadband και
> στην λίστα των δικτύων είναι γκρίζο και δεν μπορώ να το επιλέξω!
>
> --
> [...]
Σου δείχνει να κάνει σύνδεση και αμέσως αποσύνδεση; Με άλλο στικάκι στην
Cosmote συνάντησα αυτό.

Δες λίγο εδώ:
http://eiosifidis.wordpress.com/2011/05/24/vodafone-mobile-broadband-huawei-e620/

Το ίδιο μοντέλο για Vodafone.
Το σχόλιο λέει:
...πρέπει να ενεργοποιηθεί μια φορά η σύνδεση σε λειτουργικό windows με
τους drivers που έχει ενσωματωμένους στη μνήμη του...

Μήπως πρέπει να γίνει το ίδιο;

Αν δεν βγάλεις άκρη, παίξε λίγο με το sakis3g. Ο efagra με αυτό έπαιξε
αρκετά για Cosmote.