[Fedora-el-list] κάρτα γραφικών

Giannis Konstantinidis gloooabvoe9a at gmail.com
Fri Jul 29 18:26:43 UTC 2011

Να φανταστώ οτι έχει συνδεθεί και το 6-pinο βύσμα τροφοδοσίας PCI-Express
(μπορεί να είναι και 4-pino ή ακόμα και Molex, ανάλογα με την κάρτα) επάνω
στην κάρτα; Επίσης, καλό είναι να την βγάλεις και να την βάλεις ξανά πίσω
στη PCI-Express θύρα για να βεβαιωθείς οτι έχει "πατήσει" καλά. Όχι τίποτε
άλλο, την έχω πατήσει κι εγώ έτσι.

Από δω και πέρα, δεν υπάρχει νομίζω κάτι άλλο που μπορούμε να πούμε. Εαν η
μητρική έχει On-Board VGA, θα μπορούσες να δοκιμάσεις να την
απενεργοποιήσεις μέσω BIOS. Αλλιώς, καλό θα είναι να μιλήσεις από εκεί που
το πήρες (και ευτυχώς τα stock έχουν και εγγύηση) και ειλικρινά ελπίζω να μη
σου δώσανε καμιά κάρτα με καμμένη GPU :P

Γιάννης

--
Giannis Konstantinidis

giannisk at fedoraproject.org