[Fedora-el-list] Σχετ: Σχετ: κάτι χρήσιμο για τα ελληνικά!

Πας Παρτού lucinos19 at yahoo.gr
Wed Nov 2 22:01:21 UTC 2011

Ευχαριστώ. Το είχα βρει τελικά μόνος μου λίγο μετά που έγραψα το γράμμα. Απλά έψαχνα στο πληκτρολόγιο ενώ ήταν στην διάταξη. Στην διάταξη ήταν και η ενεργοποίηση τού Ctrl+Alt+Backspace που επίσης έψαχνα.

Κάτι ακόμα χρήσιμο: Τον συνδυασμό Ctrl+Alt+Delete τον αλλάζω από το κλείσιμο τού υπολογιστή στην παρακολούθηση συστήματος. Για κλείσιμο τού υπολογιστή βάζω το Ctrl+Alt+End. Αλλά στο Gnome-shell η επιλογή δεν βγάζει το μενού για κλείσιμο τού υπολογιστή αλλά για logout. Πώς μπορώ  να τού πω ότι θέλω να μού βγάζει την επιλογή για κλείσιμο τού υπολογιστή;

________________________________
Απο: Nikos Roussos <nikos at autoverse.net>
Προς: lista mou <el-users at lists.fedoraproject.org>
Στάλθηκε: 3:34 μ.μ. Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011
Θεμα: Re: [Fedora-el-list] Σχετ: κάτι χρήσιμο για τα ελληνικά!

2011/10/29 Πας Παρτού <lucinos19 at yahoo.gr>

> [...]
>

>Πολύ χρήσιμο!! (βέβαια θέλει λίγο χρόνο για να το συνηθίσει κάποιος που έχει μάθει αλλιώς για χρόνια, αλλά συνηθίζεται γρήγορα)

Χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια πια το caps lock για να αλλάζω layout και είναι όντως πάρα πολύ βολικό.

Ερώτηση:
>Στο Ubuntu όταν αλλάζω διάταξη ανάβει το λαμπάκι τού Scroll Lock. Στο fedora δεν συμβαίνει αυτό και θα το ήθελα. Ξέρει κάποιος πώς να το ρυθμίσω;

System Settings ->  Region & Language -> Layouts -> Options -> Use keyboard LED to show alternative layout
;)