[Fedora-el-list] Πρόβλημα με τα δικαιώματα σε lampp/xampp

Nikos Roussos comzeradd at fedoraproject.org
Mon May 28 14:06:40 UTC 2012

On 28.05.2012 16:00, Κωνσταντίνος Ντερζιώτης wrote:

> Καλησπερα
παιδια,

> Αντιμετωπιζω ενα μεγαλο προβλημα με τα δικαιωματα, τον
ιδιοκτητη και την ομαδα και θα ήθελα τη βοήθειά σας πριν αποτρελαθώ.

Εχω εναν παλιό υπολογιστη Fedora 12, στον οποιο τρεχει ο lampp,
προκειται να βγει στον ιστο.
> Εχω τα htdocs στη γνωστη τοποθεσια
/opt/lampp/htdocs και καποια αρχεια συνδεσης πριν /opt η
/opt/lampp/φακελος
> Στον υπολογιστη μπαινω ως χρηστης Costas
>
> Μεχρι
χθες ολα ηταν μια χαρα μεχρι που ενας φιλος μου ειπε να αλλαξω τα
δικαιωματα σε 600
> και να αλλαξω ολες τις ιδιοκτησιες του /opt σε
nobody (χρηστης) group(ομαδα)
> Διχως να εχω ιδιαιτερες γνωσεις εκανα
τα εξης:

> Γράφω στην αρχή του /opt
> την εξής εντολούλα:
> chown -R
nobody *;chgrp -R nobody *;chmod -R 644 *
> Και εντός του φακέλου htdocs
όπου διαμοιράζονται τα αρχεία στο web
> chown -R nobody *;chgrp -R
nobody *;chmod -R 600 *
> Πάω και στο /opt/lampp
> chmod -R 755 *
> Στο
/opt/etc
> chmod 755 *
> Kαι στο /opt/phpmyadmin
> chmod 755
config.inc.php

Ανεξαρτήτως ποιος χρήστης έχει το ownership του htdocs,
πρέπει να μπορεί να το διαβάσει κι ο apache (ο οποίος δεν τρέχει σαν
nobody).

Οπότε άσε τα htdocs στον nobody (ή όποιον άλλο χρήστη
νομίζεις) και πήγαινε ως root στο /opt και δώσε:

chmod -R 644 *
chmod
-R +X *