[Fedora-el-list] Πρόβλημα με τα δικαιώματα σε lampp/xampp

Developing Team dev at diamand.gr
Mon May 28 19:06:42 UTC 2012

Μία λύση επίσης είναι να κάνεις ένα partition φορμαρισμένο σε NTFS και εκεί μέσα
να είναι το document root του apache, καθώς και το data directory της mysql. Στο
mount θα πρέπει να του περάσεις παράμετρο για τα δικαιώματα στο partition, Δεν
έχω ασχοληθεί ποτέ με το lampp όμως για να σου προτείνω και τι config θα
χρειαστεί για να αλλάξεις θέση στο htdocs και data. Επίσης δεν είναι πολύ secure
αυτό που σου προτείνω, αλλά αν δεν θέλεις κάτι βαρβάτο θα σου κάνει την δουλειά
q&d. Ξενιάζεις και με πιθανά μελλοντικά προβλήματα με δικαιώματα που μπορεί να
έχεις, καθώς και αν έχεις dual boot με windows θα σου παίζει apache / mysql και
από τα δύο λειτουργικά, βλέποντας τα ίδια αρχεία/ δεδομένα.

..Κων/νος!
/