[fedora-el] Flock 2014

Christos Bacharakis christos at bacharakis.com
Thu Jun 12 07:36:20 UTC 2014

Καλησπέρα,

Το φετινό budget είναι πολύ περιορισμένο και για αυτό το λόγο funding
υπάρχει μόνο για τους ομηλιτές. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολύ λίγα
χρήματα για community members και ειλικρινά δεν ξέρω ποια θα είναι η
διαδικασία και ο αριθμός των community members.

Στο χθεσινοβαρδινό Fedora Ambassadors meeting του EMEA region
ανακοινώθηκε ότι έχουν εξασφαλιστεί ένα πόσο των $2000 από τω budget
των Ambassadors προκειμένου να μπορέσουν να μπορέσουν να ταξιδέψουν
ακόμα 5 ambassadors στο flock. Ο Γιάννης Κωσταντινίδης παρόλα αυτά
πρότεινε τα $2000 να μοιραστούν προκειμένου να μπορέσουν να πάνε 10
ambassadors (για αυτό ακριβώς ειναι πολύ σημαντικό να παραβρισκόμαστε
στα meetings της κοινότητας μας) η οποία ψηφίστηκε και έγινε δεκτή.

Έτσι λοιπόν θα υπάρξει μία ανακοίνωση για τους Ambassadors οι οποίοι
μέσα σε δύο βδομάδες θα πρέπει να ζητήσουν sponsorship της τάξης των
$200 έκαστος προκειμένου να καλύψουν μερικά από τα έξοδα τους. Η
επιλογή αν είναι πάνω από 10 οι αιτούντες θα γίνει από την FAmSCo και
θα ληφθεί υπόψιν το πόσο είναι ενεργά τα άτομα αυτά, έχουν συνεισφέρει
και τι ατζέντα έχουν για την Flock.

Περισσότερα θα ανακοινωθούν στην Fedora EMEA Ambassadors list.

Εν κατακλείδι, οι ambassadors καλούνται να κάνουν ένα funding request
ενώ οι υπόλοιποι μπορούν να στείλουν κατευθείαν mail στη flock και να
ρωτήσουν τι μπορεί να γίνει.

Ευχαριστώ.