[fedora-el] fedora

Dimitris Tsigenidis dimitriskyrim at gmail.com
Wed Jun 18 21:38:09 UTC 2014

Χαιρετω την παρεα του fedora-el

Αλαξα σχεδον ολα τα γνωστα λειτουργικα που υπαρχουν στο Linux, εκανα
περιπου 100 φορματ, και τα ποιο πολλα τα εκανα το τελευταιο εξαμηνο
γυρνοντας παντα γυρω απο 10 - 12 διανομες σε 2 γραφικα περιβαλλον τις ποιο
πολλες φορες!

Αποτελεσμα;
(Εκτος το οτι το χασα χαχαχα) τοσα χρονια δεν εμαθα σχεδον καθολου το Linux
σε βαθος, παρα μονο να κοιταω εμφανιση, ειδικα τελευταια που εβαλα την
Nvidia πηραν φωτια οι σκληροι δισκοι και ο επεξεργαστης απ τα συνεχομενα
φορματ ωστε να βρω ποιο λειτουργικο θα μου δωσει 3-4°C λιγοτερη, αλλα η
αληθεια ειναι οτι ποιο πολυ κοιταω εμφανιση, ομορφα παραθυρα, κουμπια,
καλογυαλισμενα χρωματα στο desktop, συμπεριφορα συστηματος, ταχυτητες,
θερμοκρασιες επεξεργαστη, καρτας γραφικων κτλ, γιατι δυστυχως εχω
παραμεινει ακομη αρχαριος για να δω το Linux και απ την αλλη πλευρα, την
πλευρα που του δινει ως τιτλο ''το καλυτερο λειτουργικο''.

fedora εβαλα και εβγαλα 5 φορες απο τοτε που ασχολουμε με Linux!
Παντα μου γυαλιζε λιγο παραπανω αυτη η διανομη απ οσες δοκιμασα αλλα ποτε
δεν μπορεσα να την κρατησω για μεγαλο χρονικο διαστημα για το λογο οτι
δυσκολευομουν παντα με τις εντολες, αποθετηρια κτλ!

Τωρα τελευταια ενα παλικαρι απο ενα φορουμ με γνωρισε το manjaro linux  και
ομολογο οτι μου αρεσε αρκετα και μου φανηκε και πολυ ευκολο για μενα μιας
και περασα με το Μanjaro αρκετα μεγαλο διαστημα 3 μηνων, (το πρωτο μου
ρεκορ) αλλα η μανια του φορματ νικησε για αλλη μια φορα και αρχισα παλι τα
χαζα μου...

Σβηνω windows και κραταω το Gnome του Manjaro στον εναν δισκο και στον
αλλον δινω mageia 4 με KDE. (παντα KDE, και Gnome γουσταρω κατα βαθος.) και
λιγο Cinnamon (Cinnamon μονο για τον λογο οτι εχει εφε ηχου στο minimixe,
maximize, close. χαχα μ' αρεσει πολυ αυτο, θα το ηθελα σε Gnome και KDE.)

Καλη πολυ καλη η mageia με KDΕ, και το Gnome με Manjaro... μου αρεσαν θελω
να πω, για αυτο το λεω οχι για να κανω επιδειξη, χαχα τι επιδειξη να κανεις
και εσυ θα μου πεις;
Σιγα σιγα καταληγω στο ψυτο, υπομονη!

Για πρωτη φορα ειμαι στην φαση που βλεπω τον εαυτο μου οτι αγανακτησα και
δεν με περνει για αλλο φορματ η αλαγη διανομης, και πρεπει να καταληξω
επιτελους σε ενα λειτουργικο και να μπορεσω να το μαθω σε βαθος (και ας μην
ξερω αγγλικα δεν με πειραζει.)

Ειλικρινα το fedora για μενα ειναι οτι καλυτερο εχω δει στο Linux αυτα τα
χρονια και δεν υπαρχει καν θεμα συγκρισης με αλλο λειτουργικο και δεν μιλαω
για αν ενημερωνονται τα προγραμματα η τα αποθετηρια ποιο γρηγορα απο καποια
αλλα, αυτα δεν τα κοιταω καθολου.
Δηλαδη μπορει να σας πω οτι τρελενομαι για το λογοτυπο τις fedora, η για το
ονομα fedora, ακομη και για το default Login Screen που εχει το KDE, η για
την λεξη yum!
(Ας μην με παρεξηγησει κανεις για το παραπανω που ειπα γιατι ειναι καθαρα
δικη μου αποψη, ευχαριστω!)

Το μονο που με απασχολη τωρα ειναι οτι δεν βρισκω φορουμ η μια κοινοτητα
που να μπορω να ενημερωνομε διαβαζοντας στα ελληνικα παρομοια προβληματα με
τα δικα μου ωστε να τα λυνω καπως ποιο ευκολα χωρις να χρειαζετε με το
παραμικρο να στελνω προσωπικα μηνυμα σε χρηστες  του fedora και ειλικρινα
πολλες φορες παρ'ολο που με βοηθανε παντα οταν τους χρειαστω, νομιζω οτι
τους πριζω!

Mε το ubuntu, mint, manjaro, openSUSE ακομη και στην mageia αισθανομουν
ποιο ανετα γιατι ειχα καπου να γραψω για μια απορια η ενα προβλημα που ειχα
και αργα η γρηγορα επερνα παντα απαντηση, (θα μου πεις που να προλαβουν να
σε απαντησουν τα παιδια απ τα φορματ εκανες, χαχαχα ) εκτiμω ομως την
πολυτιμη βοηθεια τους ειδικα στο ubuntu και mint φορουμ που απο εκει εμαθα
και μαθαινω ακομη τα βασικα στο Linux!

Ενταξη, τωρα ειμαστε μια παρεα εδω  στο fedora-el αλλλα δεν ειδα εναν να
ρωταει κατι μπας και κλεψω καμια απαντηση που θα με χρειαστει στο μελλον,
τι στο καλο λεω, ολο εκδηλωσεις και παρτυ γινονται, χαχα!
Εχω φτιαξει το fedora με Gnome και KDE στο συστημα μου οπως θελω μεχρι ενα
σημειο, χωρις  να μπορω να κανω το κατι παραπανω για το λογο οτι εχω
αποριες και πρεπει να μαθω πολλα ακομη!

Ευχομαι παιδια εσεις που γνωριζετε καλυτερα να αποφασισετε αν ειναι ευκολο
να φτιαξετε ενα φορουμ, η κατι σαν φορουμ και να μπορουμε  ολοι να
επικοινωνουμε και να ενημερωνομαστε με ποιο ωραιο τροπο, και η παρεα μας να
μεγαλωνει καθημερινα!